Celebrity SkinHot GuysTelevision
August 16, 2011

Celebrity Skin: Nathan Fillion

Actor Nathan Fillion is an undiscovered country in that he rarely gets recognized by the mainstream media as being hot. Not only is he hot, but he tends to appear in quality stuff like Buffy the Vampire Slayer, the late, lamented Firefly, and Dr. Horrible’s Sing-Along-Blog. So yeah, he’s a gigolo for this guy. Fillion currently appears on ABC’s Castle, which is a show I don’t watch because it looks like cutesy romance with guns, but I’m sure he’s adorable on it.

Another thing you should know about Fillion, he’s got a BIG JUICY ASS.

– J. Harvey

To see Nathan Fillion’s badonka donk, Follow the JUMP:

About this author

141 Comments - View all

Forever_reddy 9:34pm on August 19, 2011

what show are these pics from?

  • Guest 1

    I haven’t missed an episode of Castle and definitely have no plans to! Most definitely not after seeing these pics! He’s hot!

  • mike

    He is so HOT.

  • willing72

    He is sexy and hot!  Always thought so since the first time I saw him on “One Life to Live” as Joey Buchannon, Vicki and Clints hot younger son! 

  • RWoody55

    Castle is my favorite show….and it is all because of Nathan!  I’d date him in a NY minute!

  • tiger40

    yup yup….he had a nice shirtless moment in the movie Serenity…but yes he is way over looked!!

  • meh!

    LOVE him. LOVECastle. He is one sexy sexy man.

  • Jimmy T

    “Castle” is a fun show, sort of a modern “Hart To Hart” if anyone’s old enough to remember that one, but it’s on same time slot here as “Hawaii Five-O,” and it’s always a dilemma which hot guys to watch.

  • kool1

    I thought he was gay?

  • MUSCLE DAD

    AH YEAH… CAN ANY ONE SAY MATT BOMMER? FROM WHITE CASTLE????

    HE IS HOT AND HE IS GAY AND MARRIED WITH 2 KIDS AND HE IS A CONSIDERATE ACTOR.

    PRESS WAS PUMPNG IM ABOUT HIS PERSONAL LIFE AND HE DID NOT WANT TO OPEN THAT DOOR JEPORADIZE THE SHOW AND THE JOBS/FOR ALL THE OTHER ACTORS

  • Atlas

    Damn, that’s an ass.

  • Ajbiii9264

    Muscle Dad…White Castle is a hamburger joint in the midwest.  You mean White Collar.  But I wouldn’t kick Matt or Nathan out of my bed anytime soon!

  • nick

    I’ve lusted after him since OLTL days too!  The guy who played his brother (tho I think after Nathan left) was really hot too!

  • Nobodyspeical

    Nathan was such a soap opera stud back in the 90’s!!!

  • Boomer84

    Loved him in Firefly and Buffy…also love his amazing bubble butt

  • Caleb

    Nathan is such a great guy and under-rated as an actor.  I wish him all of the best . . . and secretly hopes he will become my husband. 

  • sabazius25

    one brick of a fine ass, a good man, and now I shall never look at him again on tv or film without seeing the perfect cheeks of his ass hovering in my face while he talks. WOW!

  • yes he does

  • Trent

    Saw him at Comic-Con.  He’s fat and sloppy, unfortunately, and not even close to being hot anymore.  He’s got a big ol’ pair of man tits, too, kinda saggy.  Total boner killer.

  • devilsgrin

    i love Nathan! He’s always been sexy to me – since Two Guys and a Girl… But as Captain Tightpants… he took it to a whole other level of sexiness

  • Marmarshakur

    Nice ass!!!

  • He is the best part about watching Firefly and you are so spot on…he does have a big juicy ass and I can think of lots of naughty things I’d like to do to it.

  • J. Harvey

    I wasn’t going to mention it but he was the best Joey on One Life To Live. I can’t believe I just admitted it.

  • i could do a-lot of things with that butts of his.. YUMMY!

  • expertblktop

    Thanx foe exposing us to his hot asset.  I had no idea that he was the gift that keeps on giving!!

  • M4mluvlife

    LOVED!!!! Firefly… and the followup movie Serenity… and definitely love Fillion in all these PLUS I never miss an episode of Castle either… the chemistry is great with the entire cast.

  • Trash (the featured episode) is my favorite episode of Firefly!!

  • BLACKjackHAMMER

    I do not know who he is but with that very FUCKABLE  ass I  am definitely going 2 start watching Castle   2 find more out about who he is   ….   BTW does anyone  know the name of the movie that the ass shots r from ? 

  • Mat

    I agree! The chemistry with the cast is incredible! Can’t wait to see what happened after the season finale.

  • Forever_reddy

    what show are these pics from?